Atmaksas politika

Apmaksas politika

Mūsu interneta veikals nodrošina drošu un daudzveidīgu maksājumu metožu izvēli, kuras pārvalda maksājumu platforma Maksekeskus AS. Piedāvātās maksājumu iespējas:
- Maksājumi caur Latvijas internetbankām: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor.
- Maksājumi ar kartēm: Visa, Mastercard.

Maksājumi tiek veikti eiro valūtā. Personīgā informācija, kuru pircējs sniedz maksājumu apstrādei, tiek nodota tikai licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS, nodrošinot maksimālu datu aizsardzību.

Atgriešanas politika

Mēs, IK VDM partners, garantējam, ka, ja klients nav apmierināts ar savu pirkumu, viņam ir tiesības to atgriezt un saņemt atpakaļ samaksāto naudu saskaņā ar šādiem nosacījumiem:

Atgriešanas nosacījumi:
Prece ir jāatgriež interneta veikalam 14 dienu laikā no saņemšanas dienas, ja:
- Prece nav tikusi lietota un ir nebojāta.
- Prece saglabā savu oriģinālo iepakojumu un visas etiķetes.
- Klients ir saglabājis pirkuma čeku vai rēķinu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas tiesības neattiecas uz precēm, kas ir izgatavotas pēc pasūtījuma vai speciāli pielāgotas klientam.

Atmaksas metodes:
Pēc preces saņemšanas un pārbaudes interneta veikals veiks atmaksu, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kas tika izmantota pirkumam, ja vien nav panākta cita vienošanās.

Preču atgriešanas procedūra:
1. Sazinieties ar mums pa e-pastu [info@retu.lv](mailto:info@retu.lv), lai paziņotu par atgriešanu.
2. Aizpildiet atgriešanas veidlapu, kas ir iekļauta sūtījumā.
3. Ievietojiet preci un aizpildīto atgriešanas veidlapu atpakaļ oriģinālajā iepakojumā.
4. Nosūtiet paku uz mūsu atgriešanas adresi, kas norādīta veidlapā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas izdevumi ir klienta atbildība.

Bojātas vai nepareizas preces:
Ja esat saņēmis bojātu vai nepareizu preci, sazinieties ar mums pa e-pastu info@retu.lv vai zvaniet +371 26831060 48 stundu laikā no preces saņemšanas. Mēs sniegsim informāciju par preces atgriešanu un garantēsim, ka saņemsiet pareizu vai nebojātu preci bez papildu izmaksām.